loading...

ازدواج

با هزينه كم ازدواج كنيد

بازدید : 66
سه شنبه 16 فروردين 1401 زمان : 10:44

فروشگاه اينترنتي هايپرپالاس امكان خريد محصولات سوپرماركت را به صورت آنلاين با بيشترين تخفيف در شهر چابهار در دسته هاي مختلف شامل انواع كالاهاي اساسي از جمله گوشت قرمز، مواد غذايي، خواربار، مرغ، ماهي، روغن، شير، پنير، ماست، برنج، ماكاروني، حبوبات، قند، شكر، چاي، تنقلات و … را فراهم كرده است.

هایپرمارکت در چابهار

فروشگاه اینترنتی در چابهارفروشگاه اینترنتی چابهارفروشگاه آنلاین چابهار – سوپر مارکت اینترنتی چابهار – فروشگاه مواد غذایی در چابهار – فروش مواد غذایی دولتی در چابهار

بازدید : 79
چهارشنبه 27 مرداد 1400 زمان : 20:10

کادوساز، یک فروشگاه اینترنتی برای خرید کادوهای خاص است. ما امکانی رو فراهم کردیم که شما میتونین کادوهای شخصی سازی شده داشته باشین و کادوها رو با عکس و سلیقه خودتون زیباتر کنین. در نتیجه کارمون رو با شعار “کادوتون رو خودتون بسازید” شروع کردیم. این کادوهارو میتونین برای مناسبت هایی مانند کادو سالگرد ازدواج، کادو تولد مرد، کادو تولد زن، کادو تولد مادر، کادو تولد پدر، کادو تولد همسر، کادو تولد پسر، کادو تولد دختر، کادو تولد بچه، کادو تولد خواهر و هر مناسبت دیگه استفاده کنین.

کادو و هدیه چرا مهمه

هدیه دادن و هدیه گرفت، همیشه برای همه جذاب بوده. انرژی و عشقی که توی دادن هدیه وجود دره، توی کمتر چیزی میشه پیدا کرد. اما چه هدیه بدیم و چه هدیه بگیریم همیشه ناخواسته خوشحال میشیم و ما تصمیم گرفتیم که در کادوساز شریک لحظه های خوشتون بشیم.

هدف کادوساز

کادوساز نیومده که فقط کادو بفروشه بلکه ما اومدیم که بتونیم لحظه هاتون رو خوشتر کنیم. ما سعی می کنیم تجربه بفروشیم. تجربه های متفاوت که خودمون دوستشون داریم و دوست داریم آن را به دیگران هم هدیه بدیم. اصلا این یک خط ایده ساده، همان چیزی بود که باعث شد کادوساز پا بگیرد. مثلا ما دوست داریم خیالی آسوده داشته باشیم، زیاد لبخند بزنیم، بی هوا سورپرایز بشیم، خیلی عشق بورزیم؛ تا جایی که می توانیم نفس عمیق بکشیم و به این فکر کنیم چه چیزی هم حال خودمان را خوب می کند و هم حال بغل دستی مان را. برای این بود که ما «کادو و هدیه» را انتخاب کردیم. هدیه موجود عجیبی است؛ اصلا زنده است. احترام سرش می شود. عقل و عاطفه دارد و احساسات خوبش را به بقیه هم منتقل می کند. ما در کادوساز منتظر شما هستیم.

کادوهای کادوساز

در کادوساز، هر محصولی که شما می خواهید، به صورت اختصاصی و با عکس و متن شما تهیه می گردد و با دقت و ظرافت بسیار خاصی تولید می شود.

بازدید : 272
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:42

فقط یک کادو و خرید هدیه!

گاهی اوقات به همسر خود یک شاخه گل رز قرمز می دهید و بدون هیچ حرفی او می فهمید که شما چقدر عاشق او هستید. گاهی اوقات برایش یک نامه می نویسید و احساسات خود را عمیقا به او پیشکش می کنید.
سالگرد ازدواج از جمله اتفاق هایی است که روز پیوند مبارک و عاشقانه شما را بازسازی می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

هرچند که هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به همسر خود نشان می دهید، ولی سالگرد ازدواج اتفاق مهمتری است که زوج ها را به صورت اختصاصی کنار هم می نشاند و پیام ها و مفهوم هایی در بر دارد که فقط خودشان قادر به درکشان هستند.
ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

ایده های ناب کادو برای سالگرد ازدواج – خرید هدیه

۱- آباژور با عکس دو نفره – آباژور با عکس خودتون

یکی از ایده های جذاب دیگر، می توان به چراغ خوابی اشاره کرد که عکس زیبا از شما در آن وجود داشته باشد. این عکس بهتر است قشنگترین عکس شما باشد. این مدل آباژورها یا چراغ های خواب، بنا به سلیقه شما و در دو ارتفاع ۲۵ سانت و ۳۵ سانت موجود می باشد. نکته این چراغ ها این است که شما هر عکسی که بخواهید را می توانید برای همیشه در اتاق خواب خودتان داشته باشید.

نورپردازی که در این مدل چراغ ها کار می شود می تواند هر رنگی داشته باشد ولی رنگ آبی بسیار جذابتر است. این کادو، برای انواع تولدها و کادوهای سالگرد و حتی هدیه به عنوان روز پدر و روز مادر هم می تواند باشد. حتی برای کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

کادوی سالگرد ازدواج پدر و مادر

وای که چقدر رمانتیکه و چقدر من عاشق اینم که یکی بگه میخوام برای پدر و مادرم کادوی سالگرد ازدواج بخرم. اینقدر ذوق میکنم. آخه فکر کن یه بچه بخواد مثلا سی امین سالگرد پدر و مادرش را جشن بگیره و براشون کادو بخره. خودتون فکر کنید ببینید چقدر جذابه. خب حالا به نظرم چون عکسشون دو نفره هست، یه تندیس انتخاب کنید که کیفیتش خیلی بالا باشه. بعد اونو حک کنیم روی آباژور و براتون بفرستیم و بزاریدش توی سالن و همیشه جلوی چشمتون باشه. هر کمکی هم بخواید از تیم پشتیبانی سایت کادوساز براتون بر میاد و میتونیم بهترین کادو را بهتون پیشنهاد بدیم.

کادوی سالگرد ازدواج – ازدواج یک حادثه است، حادثه ای که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد. از اولین لحظه ای که این رویداد به وقوع می پیوندد، زندگی از این رو به آن رو می شود. بدون شک و اغراق یکی از بزرگترین اتفاق های مهم زندگی بشر ازدواج است.
ما فقط به فکر برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نیستیم و مراسم عروسی تازه شروع زندگی معناداری است که تا پایان عمر عاشقانه ادامه می دهیم. عشق و زندگی مشترک مراقبت و توجه می خواهد.

فقط یک کادو و خرید هدیه!

گاهی اوقات به همسر خود یک شاخه گل رز قرمز می دهید و بدون هیچ حرفی او می فهمید که شما چقدر عاشق او هستید. گاهی اوقات برایش یک نامه می نویسید و احساسات خود را عمیقا به او پیشکش می کنید.
سالگرد ازدواج از جمله اتفاق هایی است که روز پیوند مبارک و عاشقانه شما را بازسازی می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

هرچند که هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به همسر خود نشان می دهید، ولی سالگرد ازدواج اتفاق مهمتری است که زوج ها را به صورت اختصاصی کنار هم می نشاند و پیام ها و مفهوم هایی در بر دارد که فقط خودشان قادر به درکشان هستند.
ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

بهترین کادوی سالگرد نامزدی

دوره ی نامزدی جزو یکی از بهترین زمانهای زندگی هر یک از زوج های جوان هست که چون روزهای ابتدایی آشنایی آنها با یکدیگر هست، براشون بسیار جذاب است. بعضی از افراد زمان این نامزدی را هم جزو بهترین زمانهای زندگیشون در نظر میگیرند و به هم کادو میدند. از نظر ما بهترین کادوی سالگرد نامزدی تابلوی عشق هست که میتونه به خونه ی شما جلوه ای خاص بده.

کادو سالگرد آشنایی

خیلی از آدما تا آخر عمرشون زمانی که با شریک زندگیشون آشنا شده اند رو فراموش نمی کنند و زمان آشناییشون رو به غیر از زمان های دیگری مثل سالگرد ازدواج و عقد و عروسی به خاطر سپرده و این روز رو جشن می گیرند. بعضی ها هم دوست دارند هر ساله، کادو سالگرد آشنایی تهیه کنند و به عزیزانشون تقدیم کنند. به نظر ما چه کادویی زیباتر از یک تقویم چهره می تونه باشه که شما یک عکس دو نفره از خودتون رو روی اون چاپ کردید! این کادو بهترین کادو سالگرد آشنایی به حساب میاد و تا سالیان سال از خاطره هیچکدومتون فراموش نمی شه.

خرید کادوی سالگرد آشنایی

سالگرد آشنایی به روزی اطلاق میشه که دو نفر با هم آشنا شدند. اکثر افراد این روز براشون اهمیت داره و دوست دارند که اون را برای خودشون بزرگ کنند. پس به دنبال این هستند که این روز را جشن بگیرند و به همدیگه کادو بدهند. پس کادوهایی براشون اهمیت داره که اونها را به یاد اون روز بندازه. اصولا چون در این بین انواع سن ها وجود دارد، کادوهایی رنج سنی متفاوتی اهمیت پیدا می کند. ما اینجا تقویم را براتون گذاشتیم چونکه عکس های زیادی میتونید از روزهای گذشته بگذارید و اون روزها را خاطره کنید. میتونید متن بنویسید و هر چیزی که شمارا خوشحال میکنه در اون قرار بدید.

بازدید : 224
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:49

کادو روز مرد آباژور چهره لاكچری

كادو روز مرد – آباژور چهره لاكچري محصول جديد و خاصي است كه ما براي سليقه هاي خاص در نظر گرفتيم. اين آباژورها داراي پايه خاص با دور مولتي طلايي هستن. در حال حاظر فقط سايز 40 سانتي اون موجوده و داراي دو مدل 16 رنگ و 16 رنگ موزيكال هست. اين كالا رو مي تونيد به عنوان كادو روز مرد خريداري كنين و لحظات شاد و مفرحي براي خودتون و خانوادتون رقم بزنين.

آباژور چهره لاكچری، بهترین كادو روز مرد

از ويژگي هاي بارز اين كادو اينه كه مي تونين عكس تكي يا چند نفره دلخواهتون رو روي اون حك كنين. از ديگر مزاياي اون مي شه به نور افشاني جذابش اشاره كرد كه صحنه هاي جذابي را همراه با پخش موزيك رقم ميزنه. شك نكنين كه بهترين كادو روز مرد مي تونه يكي از همين آباژور هاي چهره لاكچري باشه. البته شما مي تونين اين آباژور ها رو براي هر سليقه اي چه مرد، زن، جوان، بزرگسال و … استفاده كنين.

کادوی خاص برای روز مرد

وقتی میگیم هدیه خاص، به ذهن همه هدیه گرون قیمت میاد. اما من به شما می گم که یه هدیه کوچیک و ارزون قیمت که شما به عشق به مردتون بدید، خیلی برای اون میتونه ارزشمند باشه.

48 ایده جذاب برای کادو روز مرد

اگر شما به دنبال کادوی ارزان برای روز مرد هستید باید از اکسسوری ها استفاده کنید. اینها کمی قیمتشان از کادوهای دیگر ارزانتر است . چند مثال برای شما می زنیم.

1- کروات:

اگر مرد شما از کت و شلوار استفاده می کند, این گزینه مناسب است.

2- ست کیف و کمربند و جاسوییچی:

اصولا بعد از جوراب, همه به این ست ها فکر می کنند. این ست ها انواع مختلف دارد که بسته به تعداد مواردی که در آن وجود دارد، با قیمتهای متفاوتی هستند

کادو روز مرد برای عشقم

3- عطر:

در اینجا منظور ادکلن نیست. یک عطر ساده در سی سی ها و بوهای مختلف می تواند بسیار مناسب باشد.

4- عینک آفتابی:

عینک آفتابی یکی از گزینه هایی هست که شما می توانید برای ماشین مردتان تهیه کنید تا در مواقع آفتابی از آن استفاده کنند

5- پیراهن و شلوار:

یکی دیگر از کادوهای با قیمت مناسب، پیراهن هست. انواع زیادی پیراهن در بازار وجود دارد که شما بسته به سلیقه مرد خودتان به راحتی می توانید مدل های زیادی را تهیه کنید. همچنین انواع شلوار پارچه ای و کتان و جین هم به راحتی پیدا می شود.

کادو روز مرد چی خوبه؟

6- دمپایی و یا صندل و یا کفش طبی:

چرا ما کلمه طبی را به کار بردیم؟ به خاطر اینکه، برای سلامتی مرد خود ارزش قائل باشید.

7- بلیط مسافرت

بله درست متوجه شدید. شما می توانید دو عدد بلیط برای هر شهر و یا کشوری که خواستید تهیه کنید و آنرا به مرد خود کادو دهید. البته حتما قبل از آن شرایط کاری همسرتان را در نظر بگیرید.

بازدید : 264
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:41

کادو تولد برای همسرم چی بخرم؟

يكي از سوالات مهمه همه ادما اينه كه كادو تولد همسر چی بخرم؟ اين يه سوال كليه و ميتونه براي هر كسي متفاوت باشه چرا كه هم فردي كه كادو ميخره و هم فردي كه قراره كادو بگيره داراي سليقه هاي متفاوتي هستن. ما طبق اطلاعاتي كه از خريد هزاران كاربر از سايت کادوساز داريم متوجه شديم كه اكثر آدما با هر سليقه اي به دنبال این هستند که هدیه و کادویی خاص و تکرار نشدنی را تهیه کنند. پس شما هم به انتخاب بقيه اعتماد كنين و مطمون باشين كه اشتباه نميكنين.

هدیه تولد همسر ارزان

1- قفسه ها و سا شلفهای زیبایی در بازار وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید و یر روی آنها گللدان های زیبایی قرار دهید و یا اینکه کتاب خریداری کرده و از انها به عنوان کتابخانه استفاده کنید.

2- وسایل ورزشی خانگی: بعضی از خانم ها هستند که به خاطر مشکلاتی که دارند مجبور هستند همیشه در خانه بمانند و امکان تحرک ورزشی آنها کم می شود. پس بهترین گزینه این وسایل خانگی می باشد که می تواند به انها بسیار کمک کند.

کادو تولد همسر خاص

همسران ما همیشه بیشترین زحمات را برای ما و فرزندانمان متحمل می شوند ولی کمتر پیش می آید که از آنها قدردانی کنیم. فرقی هم نمی کند که همسر ما شاغل باشد یا خانه دار. آنها در طول روز و حتی شب هنگام در حال رسیدگی به امور منزل و فرزندانمان هستند که اصلاً کار ساده ای نیست! اگر که همسرمان شاغل نیز باشد این زحمت و تلاش روزانه معمولاً مضاعف نیز خواهد شد؛ چراکه علاوه بر کار و شغل بیرونی بایستی به امور منزل و فرزندان نیز بعد از ساعات کاری خود رسیدگی نمایید.

اما گاهی آنها احساس می کنند که این تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی همیشگی، از دید شوهر و فرزندان دورمانده است و به اندازه کافی بابتش از آنها سپاسگذار نیستیم. و خیلی وقتها نیز حق با آنهاست! بله اما بایستی ما در مواقع و ایام خاصی از سال مانند روز تولد به آنها یادآوری کنیم که تلاش خالصانه و هر روزه آنها چقدر زندگی را برای اعضاء خانواده دلپذیرتر و آسان تر نموده است و شکرگذار و ممنون زحمات آنها هستیم و اینکه چقدر دوستشان داریم و چقدر در زندگی ما ارزشمند هستند.

پس در تمامی سالها واجب است تا روز تولد همسرتان را به یک روز خاص، باشکوه و بیادماندنی تبدیل کنید. برای اینکار قبل از همه بایستی به فکر تهیه یک کادو تولد همسر مناسب و درخور برای همسرتان باشید. در این مقاله قصد داریم تا 10 پیشنهاد جذاب را که از بین محبوب ترین و پرفروشترین محصولاتمان، برای هدیه به خانمها انتخاب شده اند را به شما معرفی کنیم تا از بین آنها بهترین هدیه تولد را برای همسر تان انتخاب نمایید.

یک هدیه خوب برای تولد همسر

همه خانم ها طی یکسال منتظر روز تولدشون هستند تا ببینند همسر و بچه هاشون چه تدارکی برای تولدشون دیده اند و از اونجا که خانم ها بسیار حساس هستند این روز براشون خیلی مهمه. به همین دلیل سعی کنید برای هدیه تولد همسر یه هدیه زیبا و مناسب تهیه کنید. حتما لازم نیست که بسیار هزینه کنید بلکه کافیه یه هدیه تولد زیبا و دوست داشتنی انتخاب کنید.

طراحي سياه قلم

ست اداري

حك چهره روي طلا

بازدید : 132
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:47

57 ایده جذاب کادو دوست دختر

خرید کادو تولد برای دوست دختر زیاد پیچیده نیست، پسرها دوست دارند که دوست خود را سورپرایز کنند. برای همین سعی میکنند که به عنوان هدیه، چیزی برای دوست خود تهیه کنند که بتواند آنها را راضی کند.

اینجا می خوایم یه سری هدیه جالب بهتون معرفی کنیم

1- روغن براق کننده پوست

این روغن به جلوگیری از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به پوست جلوگیری می کند و یکی از بهترین و مغذی ترین موارد برای پوست هست.

2- ژاکت زنانه

امروزه ژاکت های بسیار زیبادی مد شده است که بهترین آنها ژاکت های بدون آستین هست که به راحتی بر روی هر لباسی قابلیت پوشیدن را دارند.

بهترین هدیه تولد دوست دختر

3- چای ساز حرفه ای

اگر دوست دختر شما علاقه ای به نوشیدن چای دارد، یکی از بهترین گزینه ها چای ساز حرفه ای می باشد.

4- دوربین عکاسی

دخترها به ثبت لحظات زندگی خود بسیار علاقه دارند. و همچنین دوست دارند که در کنار شما همیشه عکس های بسیار زیبایی را به ثبت برسانند. پس این هم یکی از گزینه های بسیار عالی می باشد.

5- چشمبند برای خواب

برای داشتن یک خواب خوب، داشتن یک چشمبند عالی بسیار مناسب است.

خرید هدیه تولد برای دوست دختر

6- پارچه

دخترها همیشه دوست دارند لباس های خاصی را بدوزند یا به دوزنده های بیرون بدهند تا برایشان آماده کنند. پارچه های بسیار زیادی وجود دارد. پارچه برای مانتو، پارچه پیراهنی و ...

7- انواع کفش

اگر کادو دوست دختر شما تیپی اسپرت دارد، کفش اسپرت و اگر مجلسی تر هست، کفش های مجلسی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

8- کوله پشتی

مدل های بسیار زیادی از کوله پشتی وجود دارد که برای مناسبت ها و برای موارد بسیار زیادی قابل استفاده است. مثل کوله پشتی برای کوهنوردی برای ورزش و حتی برای لپتاب.

هدیه تولد ارزان برای دوست دختر

9- کیف لپ تاب

اگر در دستان دوست خود کیف لپتابی قدیمی را مشاهده کردید، پس به فکر خرید یک کیف برای لپ تاب او باشید.

10- عینک های آفتابی

با خرید این مدل عینک ها، از چشمان او در برابر اشعه های مضر خورشیدی مراقبت کنید.

11- عینک طبی

فرم های بسیار زیبایی در بازار وجود دارد که برای دوست دختر عینکی شما می تواند بسیار جذاب باشد. پس این گزینه را از دست ندهید.

هدیه تولد برا دوست دختر

12- کتاب

اگر که دوستتون اهل ادبیات هست بهترین گزینه کتاب هست که میتونه شامل رمان یا ادبی و یا تاریخی باشد.

کادو باکس گل

گل تراریوم

چاپ عكس بر روي روبيك

بازي 5 كاره

نامه با متن عاشقانه

بازدید : 118
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:51

هدیه کریسمس، جعبه هدیه چوبی

هدیه کریسمس – یکی از مهمترین مواردی که برای دادن کادو باید به آن توجه کرد نوع بسته بندی اون کادو است. مخصوصا اگه قراره به یک خانم هدیه ای بدید باید توجه داشته باشید که خانم ها برایشان نوع بسته بندی بسار مهم است. همیشه میگن بهترین کادو رو هم اگه هدیه بدی ولی بسته بندی خوبی نداشته باشه باز ممکنه خیلی سورپرایز کننده نباشه. ما برای شما این جعبه های هدیه رو آماده کردیم که بسیار محکم و شیک بوده و از ویژگی اصلی آن این است که می توانید یک عکس به دلخواه بر روی اون چاپ کنید تا فرد گیرنده کادو بسیار سورپرایز شود.

24 ایده جذاب و خاص برای خرید هدیه کریسمس

هدیه کریسمس، به عنوان سال نوی میلادی، باید یکمی با دیگر هدیه های سال متفاوت باشه. یعنی باید یه خورده برای سنین مختلف وقت بگذارید تا بتونین به ایده های متنوعی دست پیدا کنید. ما در اینجا چند تا ایده خوب برای شما داریم.

1- حیوان خانگی

یکی از هدیه های مناسب برای این شب مخصوصا برای کودکان و نوجوانان، حیوان های خانگی هستند. این حیوان ها می توانند سگ، گربه، همستر، خرگوش و هر حیوان اهلی دیگه ای که اهالی خونه دوست دارند باشه.

2- جوراب های رنگی و فانتزی

جوراب های رنگی و فانتزی مخصوصا رنگ قرمز خیلی خیلی جذابه و مطمئن باشید که همه از اون خوششون میاد

3- کلاه های زیبا

چون کریسمس همراه با سرد شدن هوا می باشد، شما می توانید کلاه های زیبا و فانتزی را تهیه کنید و هدیه بدهید.

4- دستکش های فانتزی

مدل های متنوعی از دستکش های بافتنی و چرمی در بازار موجود است که گزینه های خوبی برای هدیه کریسمس هستند

شکلات و لواشک دو مورد از هدیه های کریسمس هست که خیلی عالی هستند. این شکلات ها را می توانید با عکس اهالی خانه تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

10- بوت و چکمه های زیبا

این هدیه کریسنس را خیلی دوست دارم. چون توی خیابون که راه می روید و سرمای زیادی هست، این چکمه ها میتونه پای آدم را خیلی گرم کنه و لذت زیادی داره

11- ipad یا هر مدل تبلت یا گوشی تلفن همراه

این هم میتونه پیشنهاد خوبی باشه. چون امروزه همه به این موارد نیاز دارند.

12- لباس های سرهمی با طرح های مختلف

این مدل لباس ها برای کریسمس بسیار جذاب هستند. چون هم مدل نوزادی دارند و هم کودکانه و حتی برای بزرگترها هم استفاده میشه که خیلی جذابه

13- دمپایی های طرح کریسمس

دمپایی هایی که درون منزل استفاده میشه و با طرح های بسیار زیبایی که داره، بسیار مورد توجه هستند.

14- شکلات های طرح چهره

شما می توانید انواع عکس های خودتون را روی شکلات چاپ کرده و در مهمانی های کریسمس استفاده کنید و حتی به مهمان های خودتون به عنوان هدیه بدهید.

15- عطر و ادکلن

یکی دیگر از مواردی که برای کریسمس و هدیه کریسمس بسیار مناسب است، عطر و ادکلن با رایحه های بسیار مناسب می باشد.

16- ژاکت و هودی

یه پیشنها خوب هودی با عکس کسی که دوستش دارید هست که روی هودی چاپ میشه و گزینه بسیار عالی هست

17- انواع مدل ساعت های مچی

18- بازی های دسته جمعی

شما می تونید کلی بازی فکری و دسته جمعی داشته باشید که به همدیگه کادو بدید

19- ماشین های کنترل دار

20- وسایل ورزشی مناسب برای هر سن

شما می تونید برای هرکسی که دوستش دارید وسیله ورزشی مورد نیازش را تهیه کنید و هدیه بدهید

21- بلیط سینما و یا بلیط کنسرت و یا بلیط تئاتر

8 ایده جذاب کادو تولد دختر

1- بالبینگ

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

هدیه کریسمس، به عنوان سال نوی میلادی، باید یکمی با دیگر هدیه های سال متفاوت باشه. یعنی باید یه خورده برای سنین مختلف وقت بگذارید تا بتونین به ایده های متنوعی دست پیدا کنید. ما در اینجا چند تا ایده خوب برای شما داریم.

1- حیوان خانگی

یکی از هدیه های مناسب برای این شب مخصوصا برای کودکان و نوجوانان، حیوان های خانگی هستند. این حیوان ها می توانند سگ، گربه، همستر، خرگوش و هر حیوان اهلی دیگه ای که اهالی خونه دوست دارند باشه.

بازدید : 301
پنجشنبه 6 مرداد 1401 زمان : 17:41

كادو تولد پدر، فرش طرح چهره

امروز ميخوام بهتون يك محصول بسيار جذاب و پر فروش را معرفي كنم. فرش طرح چهره يكي از محصولات جذاب ما به حساب مياد و بسياري از سليقه ها را به خودش جذب ميكنه. يكي از مواردي كه از فرش طرح چهره ميشه استفاده كرد به عنوان كادو تولد پدر هست. شما ميتونيد براي پدران عزيزتون اين محصول رو سفارش بديد و لجظات شادي رو براشون ايجاد كنيد.

فرش طرح چهره، كادو تولد پدر

كادو تولد پدر از جمله روزهايي است كه همه مي خواهيم يه روز باشكوه را براشون رقم بزنيم چرا كه معتقديم بايد به يه شكلي زحماتي كه براي ما كشيده اند رو هر چند كوچك، ولي جبران كنيم. شك نكنيد اگر پدران عزيز شما تصوير تكي يا يك تصوير خانوادگي رو روي اين فرش ها ببينند بسيار خوش حال خواهند شد.

خريد اينترنتي فرش طرح چهره، كادو تولد پدرم چي بخرم

اگر به خريد اينترنتي اعتماد نداريد مي تونيد به نماد اعتمادي كه در پايين هر سايتي وجود داره توجه كنيد و به واسظه اون به سايت ها اعتماد كنيد. ما در كادوساز نيز داراي نماد اعتماد هستيم و به شما اطمينان ميديم كه يك خريد همراه با لذت را خواهيد داشت و ما در كنارتون هستيم. پس نگران خريد اينترنتي فرش طرح چهره نباشيد. از طرف ديگه اقا پسرا و دختر خانما مدام سوالشون اينه كه كادو تولد پدرم چي بخرم؟ ما به شما اطمينان مي ديم كه فرش طرح چهره بهترين گزينه هست.

بهترين كادوي تولد پدر

هر روز خيلي از افراد به ما پيام ميدند كه مي خواند براي پدرهاشون كادوي تولد بگيرند و نظر مي خواند كه بهترين كادو براي روز پدر چي هست؟ ما نسبت به مسئوليتي كه داريم كادوهاي متفاوتي را بهشون پيشنهاد ميديم. ولي به نظر خود ما، فرشي كه طرح چهره پدرتون بر روي اون بافته شده، يكي از بهترين كادوهايي هست كه ارزش اين را داره كه به پدر كادو داده بشه. از مهمترين خاصيت اين فرش ها اينه كه هم ميتونيد قابش كنيد و به ديوار بزنيد و يا اينكه روي يكي از منطقه هاي خونه پهنش كنيد و سالهاي سال از اون بهره مند بشيد.

براي تولد پدر كادو چي بگيرم؟ فرش طرح چهره بگيريد

باز هم يكي از مهترين سوالهايي كه هرروز به كادوساز مياد همين سوال هست كه براي تولد پدرم كادو چي بخرم؟ ما ميگيم شما ابتدا بايد به جيبتون نگاه كنيد كه چقدر مي خوايد هزينه كنيد. اگر فرش هاي طرح چهره را ببينيد صددرصد عاشقش ميشيد. پس ما توصيه ميكنيم كه همين كادو را تهيه كنيد . پدرها ارزشمندترين دارايي هر خانواده هستند پس قدرشون را بدونيد و هميشه از صميم قلب باهاشون همراه بشيد.

ايده هاي ديگر در مورد كادوي تولد براي پدر

چاپ عكس بر روي روبيك

بازي 5 كاره

نامه با متن عاشقانه

طراحي سياه قلم

ست اداري

حك چهره روي طلا

جاعودي

بازدید : 216
11 زمان : 1399:2

1- تشريفات عروسي سي دا تهران


داراي تخفيفات ويژه كاربران سايت تالارنامه با اقساط بدون سود و ضامن

تشريفات سي دا تهران اين افتخار را دارد كه با حداقل هزينه شرايط ازدواج زوج هاي جوان را فراهم آورد. تشريفات عروسي با اقساط بلند مدت

تالار پذيرايي، آتليه فيلمبرداري، آرايشگاه عروس، لباس عروس، كارت عروسي و ... به صورت كامل

خدمات عالي
قيمت مناسب
تسويه با امكان پرداخت چك بدون سود

2- تشريفات عروسي داماد تهران

تشريفات عروسي داماد تهران

داراي تخفيف ويژه كاربران سايت تالارنامه

چگونه جشن شيك را با قيمت مناسب برگزار كنيم ؟
هدف ما معرفي فقط يك تيم برگزار كننده نيست ، بلكه مجريان حرفه اي بسياري در كنار ما هستند كه ميتوانيد بدون پرداخت كميسيون با آنها آشنا شويد .

برگزاري مراسم عروسي در تهران و كرج

در خصوص برگزاري جشنهاي گوناگون حتما بازديدها و پرس و جوهاي بسياري انجام داده ايد. ولي يك ابتكار جديد و رايگان باعث شد ، مشتريان اين استارت آپ از راهي مطمئن تر از گذشته با برگزار كنندگان برتر تهران آشنا شوند و جشن شيك را با قيمت مناسب برگزار كردند .
شما هم اينجا هستيد چون ميخواهيد جشني متفاوت برگزار كنيد .
اميدواريم بتوانيم بهترين برگزار كنندگان جشن را با قيمتي مناسب در اختيار شما قرار بدهيم .

3- تشريفات لوكس سورينو تهران

سورينو با شناخت تفاوت هاي شما، شبي مخصوص به خودتان را مي سازد. ما منطبق بر تمايزهاي شما مهمترين شب زندگي تان را به شبي با شكوه بدل مي كنيم. استفاده از روش هاي مدرن در جهت ارتقاي سطح برگزاري مراسم، بهره گرفتن از شيوه هاي متفاوت و كيفيت بخشيدن به جزئي ترين موارد در اجرا، مهمترين تعهد سورينو به اعتماد شماست. تلاش ما اين است كه با پيشنهادات متناسب و متنوع، اجرايي دقيق و بي نقص و فضايي فراموش نشدني و پر از امكانات را پديد بياوريم و همراهي آرامش بخش و پر انرژي در راه برگزاري شبِ بزرگِ شما باشيم.

اينستاگرام تشريفات سورينو تهران

منبع: تشريفات عروسي تهران

بازدید : 260
11 زمان : 1399:2

تشريفات عروسي تالارنامه، خدمات مجالس تالارنامه

گروه تشريفات تالارنامه، به عنوان برگزار كننده مجالس و جشن هاي عروسي، همايش ها و سمينارهاي مختلف در شهر اصفهان، خود را به عنوان يكي از برندهاي مطرح در اين زمينه مطرح كرده است. اين مجموعه با ارائه خدمات بي نظير و با كيفيت، تلاش نموده است كه تمامي مراجعين خود را با رضايت كامل بدرقه نمايد.

انتخاب درست و دقيق يك تشريفات عروسي، براي داشتن يك شب رويايي بسيار اهميت دارد. اما شايد خيلي از زوج هاي جوان نمي دانند كه مشخصات يك تشريفات خوب چه ويژگي هايي دارد. اگر شما تمامي قسمت هاي مراسم خود را به يك خدمات مجالس بسپاريد، ديگر دغدغه اي براي داشتن يك مراسم خوب نداريد.

از جمله خدمات مجموعه تشريفات تالارنامه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1- تناسب هزينه با توانايي مالي مراجعين

تشريفات عروسي تالارنامه، هميشه سعي داشته است كه توازني ميان بودجه عروس و دامادها و سطح برگزاري مراسم آنها برقرار نمايد. براي اين منظور، با در اختيار داشتن انواع مختلف از خدمات دهندگان، به اين منظور دست يافته است.

2- برنامه ريزي مراسم عروسي به صورت گام به گام

تشريفات مجالس تالارنامه، به منظور جلوگيري از سردرگمي زوج هاي جوان، برنامه ريزي كاملي را براي ارائه به آنها در نظر گرفته است كه كاملا متناسب با بودجه ي آنها برنامه ريزي مي شود. همچنين ما با افتخار بيان مي كنيم كه براي اولين بار در سطح كشور، برنامه ريزي عروسي را به صورت آنلاين و كاربردي براي تمامي زوج هاي جوان در سراسر كشور آماده كرده ايم. براي ديدن برنامه ريزي به صورت آنلاين و استفاده از آن مي توانيد بر روي لينك زير كليك نمائيد.

3- طراحان خاص

تشريفات عروسي تالارنامه، تشكيل شده از طراحان فعال و خلاق و آشنا به متدهاي جديد جهاني، بهترين لحظات زندگي شما را با خاطره اي به يادماندني همراه مي سازند.

4- منوهاي تشريفاتي متنوع

با توجه به اينكه مراجعين، اكثرا سليقه هاي متفاوتي دارند، تيم تشريفاتي ما، بر اساس هر سليقه، منوهايي خاص و با كيفيت را در اختيار مدعووين قرار مي دهد.

5- تالار عروسي و باغ تالار عروسي

تشريفات عروسي تالارنامه، با توجه به سابقه ي خود، داراي تعداد زيادي تالار پذيرايي و باغ تالار پذيرايي مي باشد كه با توجه به بودجه و سليقه ي هر زوج، به آنها ارائه مي دهد.

6- خدمات همايش ها و سمينارها

خدمات مجالس تالارنامه، با ارائه خدمات متنوع در برگزاري سمينارها و همايشهاي دولتي و خصوصي، افتتاحيه و اختتاميه ها، خدمات خود را گسترش داده است.

اين مجموعه با داشتن بيش از ده مدل صندلي، مبل هاي راحتي VIP ، مدل هاي جديد چيدمان و تزئين ميز و صندلي، مدلهاي متنوع گل آرايي و شمع آرايي، جايگاه هاي عروس و سفره هاي عقد متنوع مي باشد. همگي اين موارد متناسب با بهترين ديزاين ها و طراحي هاي جهاني مي باشد.

7- مزون لباس عروس

با توجه به مشكل بودن انتخاب لباس عروس و تنوع مدل هاي آن، تشريفات تالارنامه، به راحتي، اين گام را براي عروس و دامادها راحت مي كند. با پيشنهاد هاي تيم مشاوره ي ما، هر عروس خانمي مي تواند لباسي با سليقه ي خود را به راحتي پيدا كند

8- كارت عروسي

كارت عروسي ديجيتال، يك از خدمات ويژه اي مي باشد كه در تشريفات عروسي تالارنامه براي اولين بار در كشور ارائه مي شود. اين محصول، بسيار لاكچري و زيباست كه علاوه بر عروس و داماد، تمامي مهمان هاي شما را دچار يك هيجان خاص براي همراه شدن در جشن شما مي كند. براي ديدن نمونه اين كارت عروسي و ثبت نام مي توانيد از لينك زير استفاده نمائيد.

9- پذيرايي

پذيرايي در يك مراسم عروسي، يكي از اركان اصلي در زيبايي يك مراسم عروسي مي باشد. تصور كنيد كه اگر در مراسمي شركت كرده باشيد كه از لحاظ پذيرايي همه چيز كم و پراكنده باشد. چه حسي به شما دست مي دهد؟

جلب رضايت مهمان ها در مراسم، براي ما در اولويت قرار دارد و بايد بدانيد كه يكي از علوم روز دنيا، نحوه تشريفات و پذيرايي در مراسم ها مي باشد.

جهت مراجعه حضوري، لطفا با شماره 09133063370 هماهنگ نمائيد.

منتظر قدوم شما هستيم

منبع: تالارنامه

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 4293
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی